Herroepingsrecht

Informatie rondom garantie & retour

 

 

Retourneren

 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden terug te sturen. U heeft na het laten weten nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de ons magazijn zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@goodiemall.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Download hier je modelformulier voor herroepingsrecht. Vul deze online in en plak de afgedrukte versie goed op je retour.

 

Uitzonderingen retourneren


Producten die voldoen aan een of meer van de volgende punten kunnen niet geretourneerd worden:

 

a. Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
b. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
c. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
d. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
e. die snel kunnen bederven of verouderen;
f. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
g. voor losse kranten en tijdschriften;
h. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

 

Verantwoordelijkheid voor je retourzending

Belangrijke Instructies voor Retourzending: De kosten en verantwoordelijkheid voor de retourzending liggen bij de klant. Om ervoor te zorgen dat uw retour correct wordt verwerkt, raden wij u ten zeerste aan een traceerbare verzendmethode te gebruiken. Zonder een Track & Trace-code kunnen wij helaas geen aansprakelijkheid accepteren voor verloren pakketten, en kunnen we geen terugbetaling garanderen.

Garantie


Garanties worden bij ieder product afzonderlijk vermeld. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u voor meer informatie gerust contact met ons opnemen. 

Veelgestelde vragen over ons retourbeleid

1. Wat is de retourtermijn?

U kunt een product binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren.

2. Hoe lang duurt het om mijn geld terug te krijgen?

Een volledige terugbetaling zal worden uitgegeven aan de oorspronkelijke betalingsmethode nadat we de producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd dat ze niet zijn geopend. Alle klanten moeten contact met ons opnemen na het retourneren van het pakket en ons voorzien van Track & Trace informatie, zodat we de terugbetaling kunnen verwerken.

Let op: De meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 3-5 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken.

3. Waarom kunnen de beauty & health producten niet geretourneerd worden?

Een lijst van hygiëneproducten die niet kunnen worden geretourneerd en terugbetaald (de lijst is niet volledig): ondergoed, bikini, make-up, haarstylingproducten, schoonheidsproducten, enz. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan voor de veiligheid van al onze klanten geen teruggave van schoonheids- en gezondheidsproducten toe. Wij staan hierin niet alleen. Andere aanbieders van beauty- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen geen retourzendingen toe.

In het algemeen kunnen producten niet worden geretourneerd als een van de volgende voorwaarden van toepassing is:

- de koper heeft de geleverde producten zelf gerepareerd en/of gewijzigd of door derden laten repareren en/of wijzigen;

- de geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig of in strijd met de instructies van de tussenpersoon zijn behandeld en/of op de verpakking zijn behandeld

- het gebrek geheel of gedeeltelijk het gevolg is van door de overheid uitgevaardigde of uit te vaardigen voorschriften inzake de soort of de kwaliteit van de gebruikte materialen;
hygiëneproducten kunnen niet worden teruggenomen en vergoed, zeker niet met de huidige COVID-19 maatregelen.

4. Moet ik betalen voor mijn retourzending?

Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. Wij raden u aan uw retourzending te versturen met een Track & Trace, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.

5. Kan ik mijn product terugsturen zonder contact op te nemen?

Neem contact met ons op voordat u een retourzending verstuurt. Aangezien wij met meerdere leveranciers werken heeft bijna ieder product een ander adres in China.

6. Hoe kan ik contact met u opnemen?

U kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@goodiemall.nl. Het team van Goodiemall werkt zeven dagen per week. Wij garanderen een reactie binnen één werkdag en helpen u graag!

7. Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

Voor de snelste oplossing voegt u een foto bij waarop de slechte kwaliteit of het beschadigde deel van het artikel te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waar het label en het defect te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Als je een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourtermijn.

8. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?

Je bestelling wordt binnen 1-3 werkdagen verwerkt en op werkdagen verzonden. Houd rekening met mogelijke vertragingen tijdens het Chinese Nieuwjaar in februari. De gebruikelijke levertijd is 5-14 werkdagen, afhankelijk van je locatie.

9. Waar vind ik mijn track&trace en betaal ik verzendkosten?

Je ontvangt automatisch een track & trace-code via e-mail zodra je product is verzonden. We verzekeren een veilige kostenloze verzending van uw pakket.