Betaalmethoden

Betaalmogelijkheden

Wij hanteren een aantal gemakkelijke manieren van online betalen. We ondersteunen iDEAL, Creditcard betalingen via PayPal, en natuurlijk kunt u bij ons ook altijd uw bestelling over maken via bankoverschrijving of internetbankieren.

iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde betaalomgeving op internet, met de specifieke beveiligingsmethoden van uw eigen bank.
Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder da u zich daarvoor hoeft aan te melden. iDEAL werkt alleen voor klanten met een Nederlandse bankrekening bij een van de volgende banken: ABN-Amro, ING Bank, Rabobank, SNS Bank of Fortis.

Hoe werkt een betaling via iDEAL? 
U plaatst uw bestelling via onze website. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen door op de iDEAL-betaalknop te klikken. Na het selecteren van uw eigen bank wordt u doorgeleid naar uw bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden door uw bank geïnformeerd dat de bestelling is betaald. U krijgt direct een ontvangstbevestiging via e-mail  en wij kunnen de bestelling direct verwerken.

PayPal
PayPal is een dochteronderneming van eBay en is wereldwijd het meest gebruikte online betaalsysteem. Betaling via PayPal is veilig en snel. Uw creditcard nummer, bankrekening nummer en privéadres worden door PayPal nooit aan ons ter beschikking gesteld. Via PayPal kunt u online met alle populaire creditcards, zoals Diners Club, American Express, Visa, MasterCard/EuroCard, enz. betalen. Ook is het mogelijk via PayPal te betalen met een krediet dat u via een bankoverschrijving kunt opwaarderen.

Hoe werkt een betaling via PayPal? 
U plaatst uw bestelling via onze website. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u via PayPal of Creditcard wilt betalen door op de PayPal betaalknop te klikken. U wordt doorgeleid naar de beveiligde omgeving van PayPal waarna u de keuze krijgt als PayPal gebruiker in te loggen of u als nieuwe gebruiker aan te melden. Na betaling worden wij door PayPal geïnformeerd dat de bestelling is betaald. U krijgt direct een ontvangstbevestiging via e-mail  en wij kunnen de bestelling direct verwerken.

Klarna – Achteraf betalen 
Klarna voert voor goodiemall.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Klarna. Met de Klarna kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Klarna kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. Klarna houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Klarna niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Klarna. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Klarna.

Veelgestelde vragen over ons retourbeleid

1. Wat is de retourtermijn?

U kunt een product binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren.

2. Hoe lang duurt het om mijn geld terug te krijgen?

Een volledige terugbetaling zal worden uitgegeven aan de oorspronkelijke betalingsmethode nadat we de producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd dat ze niet zijn geopend. Alle klanten moeten contact met ons opnemen na het retourneren van het pakket en ons voorzien van Track & Trace informatie, zodat we de terugbetaling kunnen verwerken.

Let op: De meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 3-5 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken.

3. Waarom kunnen de beauty & health producten niet geretourneerd worden?

Een lijst van hygiëneproducten die niet kunnen worden geretourneerd en terugbetaald (de lijst is niet volledig): ondergoed, bikini, make-up, haarstylingproducten, schoonheidsproducten, enz. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan voor de veiligheid van al onze klanten geen teruggave van schoonheids- en gezondheidsproducten toe. Wij staan hierin niet alleen. Andere aanbieders van beauty- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen geen retourzendingen toe.

In het algemeen kunnen producten niet worden geretourneerd als een van de volgende voorwaarden van toepassing is:

- de koper heeft de geleverde producten zelf gerepareerd en/of gewijzigd of door derden laten repareren en/of wijzigen;

- de geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig of in strijd met de instructies van de tussenpersoon zijn behandeld en/of op de verpakking zijn behandeld

- het gebrek geheel of gedeeltelijk het gevolg is van door de overheid uitgevaardigde of uit te vaardigen voorschriften inzake de soort of de kwaliteit van de gebruikte materialen;
hygiëneproducten kunnen niet worden teruggenomen en vergoed, zeker niet met de huidige COVID-19 maatregelen.

4. Moet ik betalen voor mijn retourzending?

Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. Wij raden u aan uw retourzending te versturen met een Track & Trace, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.

5. Kan ik mijn product terugsturen zonder contact op te nemen?

Neem contact met ons op voordat u een retourzending verstuurt, aangezien het retouradres kan afwijken van het adres waar uw bestelling oorspronkelijk vandaan kwam.

6. Hoe kan ik contact met u opnemen?

U kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@goodiemall.nl. Het team van Goodiemall werkt zeven dagen per week. Wij garanderen een reactie binnen één werkdag en helpen u graag!

7. Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

Voor de snelste oplossing voegt u een foto bij waarop de slechte kwaliteit of het beschadigde deel van het artikel te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waar het label en het defect te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Als je een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourtermijn.