FAQ

Veelgestelde vragen over ons retourbeleid

1. Wat is de retourtermijn?

U kunt een product binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren.

2. Hoe lang duurt het om mijn geld terug te krijgen?

Een volledige terugbetaling zal worden uitgegeven aan de oorspronkelijke betalingsmethode nadat we de producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd dat ze niet zijn geopend. Alle klanten moeten contact met ons opnemen na het retourneren van het pakket en ons voorzien van Track & Trace informatie, zodat we de terugbetaling kunnen verwerken.

Let op: De meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 3-5 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken.
Bitte beachten Sie: Die meisten Finanzinstitute benötigen durchschnittlich 3-5 Arbeitstage, um die Rückerstattung zu bearbeiten.

3. Waarom kunnen de beauty & health producten niet geretourneerd worden?

Een lijst van hygiëneproducten die niet kunnen worden geretourneerd en terugbetaald (de lijst is niet volledig): ondergoed, bikini, make-up, haarstylingproducten, schoonheidsproducten, enz. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan voor de veiligheid van al onze klanten geen teruggave van schoonheids- en gezondheidsproducten toe. Wij staan hierin niet alleen. Andere aanbieders van beauty- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen geen retourzendingen toe.

In het algemeen kunnen producten niet worden geretourneerd als een van de volgende voorwaarden van toepassing is:

- de koper heeft de geleverde producten zelf gerepareerd en/of gewijzigd of door derden laten repareren en/of wijzigen;

- de geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig of in strijd met de instructies van de tussenpersoon zijn behandeld en/of op de verpakking zijn behandeld

- het gebrek geheel of gedeeltelijk het gevolg is van door de overheid uitgevaardigde of uit te vaardigen voorschriften inzake de soort of de kwaliteit van de gebruikte materialen;
hygiëneproducten kunnen niet worden teruggenomen en vergoed, zeker niet met de huidige COVID-19 maatregelen.

4. Moet ik betalen voor mijn retourzending?

Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. Wij raden u aan uw retourzending te versturen met een Track & Trace, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.

5. Kan ik mijn product terugsturen zonder contact op te nemen?

Neem contact met ons op voordat u een retourzending verstuurt, aangezien het retouradres in China kan afwijken van het adres waar uw bestelling oorspronkelijk vandaan kwam.

6. Hoe kan ik contact met u opnemen?

U kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@goodiemall.nl. Het team van Goodiemall werkt zeven dagen per week. Wij garanderen een reactie binnen één werkdag en helpen u graag!

7. Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

Voor de snelste oplossing voegt u een foto bij waarop de slechte kwaliteit of het beschadigde deel van het artikel te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waar het label en het defect te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Als je een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourtermijn.